середа, 12 червня 2013 р.

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме -я з'ясувала як  можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, мене здивували деякі методи зокрема збільшення шріфту, для роботи з учнями з особливими потребами. Багато методів я використовую в своїй роботі, але були і нові для мене методи. Дуже вдалою та корисною на мою думку здається  форма   самоспрямування учнів. Я побачила, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів.
Корисно було дізнатися, як працювати з відстающими. Ми приділяємо дуже велику увагу роботі з обдарованими дітьми, а ось з відстающими менше. Я обов"язково опрацюю всі поради відносно цієї теми і хочу відповісти собі на питання - А правильно я працюю з відстающими? Буду думати.

Немає коментарів:

Дописати коментар